Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web
aktualizováno: 11.06.2017 22:32:18 

      Vše co chcete vědět o HONDA VTR SP1 a SP2

VTR SP2

 

 

 
 
 
VTR SP2 rok 2002-2006 

  

 

 

      TECHNICKÁ DATA: 

 

SPECIFIKACE VTR 1000 SP-2
MOTOR Čtyřdobý, vodou chlazený dvouválec do V- 90°, DOHC, se 4-mi ventily na válec
OBJEM 999 ccm
VRTÁNÍ x ZDVIH 100x63,6 mm
KOMPRESNÍ POMĚR 10,8:1
VÝKON 99kW při 10.000 ot. za minutu
KROUTÍCÍ MOMENT 102 Nm při 8.000 ot. za minutu
OLEJOVÁ NÁPLŇ 4,3 litru
VOLNOBĚH 1300 ot. za minutu
ZAPALOVÁNÍ  vstřikování PGM-FI
ROZMĚR SACÍCH HRDEL 62 mm
STARTÉR elektrický
VZDUCH. FILTR 2x papírový, oválný
NÁDRŽ 18 litrů, z toho 2,5 litru rezerva
ZAPALOVACÍ SVÍČKA jedna na válec, IFR9H-11 (NGK); VK27PRZ (ND)
KAPACITA BATERIE 12V / 10AH
ALTERNÁTOR (výkon) 329W
PŘEDNÍ SVĚTLA 12V, 55W x 1 (tlumené) / 55W x 1 (dálkové)
SPOJKA olejová lázeň, hydraulické ovládání
PŘEVODOVKA 6-ti rychlostní
PRIMÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR   1.700 (68/40
PŘEVODOVÝ POMĚR 1 2.461 (32/13)
2 1.812 (29/16)
3 1.428 (30/21)
4 1.240 (31/25)
5 1.080 (27/25)
6 0.962 (25/26)
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR   2.500 (40/16)
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD řetězem
ROZMĚRY (DxŠxV) 2025x725x1120 mm
ROZVOR 1420 mm
VÝŠKA SEDLA 820 mm
SVĚTLÁ VÝŠKA 140 mm
KOLA: přední 17x MT3,50 5-ti paprskové hliníkové ve tvaru U
        zadní 17xMT6,00 5-ti paprskové hliníkové ve tvaru U
PNEUMATIKY 120/70 ZR17 (58W), tlak za studena: 250kPa
  190/50 ZR17 (73W), tlak za studena: 290kPa
TLUMENÍ: přední 43mm plně seříditelná vidlice typu USD, osa 130mm
              zadní typ PRO-LINK, plně seříditelný, osa 126mm
BRZDY: přední dvojitá kotoučová, 320x5 mm plovoucí kotouče, 4 pístkové třmeny, sinterované brzd. desky
          zadní jeden kotouč 220x5 mm, jednopístkový třmen, sinterované brzdové destičky
SUCHÁ HMOTNOST 194kg
PROVOZNÍ HMOTNOST 218kg (předek 108kg, zadek 110kg)

 

 

                    Pro ty co si rádi hrají s nastavováním převodů je tady taková malá pomůcka:  http://www.gearingcommander.com/ 

 

PROGRAM ÚDRŽBY:

             

ÚDRŽBA HONDA VTR 1000 SP
KONTROLA  A ČIŠTĚNÍ VÝMĚNA     ČIŠTĚNÍ KILOMETRY na počítadle
POLOŽKA 1000 6400 12800 19200 25600 32000 38400
PALIVOVÁ SOUSTAVA     K   K   K
FUNKCE PLYNU     K   K   K
FUNKCE SYTIČE     K   K   K
VZDUCHOVÝ FILTR       V   V  
ODVĚTRÁNÍ  MOTORU   Č Č Č Č Č Č
SVÍČKY  Každých 12000km kontrola
Každých 24000km výměna
SEŘÍZENÍ VENTILŮ         K    
MOTOROVÝ OLEJ V V V V V V V
OLEJOVÝ FILTR V   V   V   V
OTÁČKY VOLNOBĚHU K K K K K K K
CHLADÍCÍ KAPALINA     K   K   V
CHLADÍCÍ SYSTÉM     K   K   K
Řetěz každých 800km  dopnout +  kontrola kluzáku na řetěz (na kyvce)
BRZDOVÁ KAPALINA   K K V K K V
BRZDOVÉ OBLOŽENÍ   K K K K K K
BRZDOVÝ SYSTÉM K   K   K   K
SPÍNAČ BRZDOVÝCH SVĚTEL     K   K   K
SVĚTLA     K   K   K
SPOJKA     K   K   K
KAPALINA PRO SPOJKU   K K V K K V
STOJAN     K   K   K
TLUMIČE     K   K   K
MATICE, ŠROUBY, UPÍNÁKY K   K   K   K
PNEUMATIKY     K   K   K
LOŽISKA V KRKU ŘÍZENÍ K   K   K   K

 

Tovární nastavení podvozku:

Přední vidlice, předpětí - klíčem 22 otáčet doprava nadoraz, poté
povolit o 6 otáček.
Odskok - šroubkem otáčet doprava nadoraz, poté povolit o 1 otáčku.
Komprese - otáčet doprava nadoraz, poté povolit o 12 kliknutí.

Zadek předpětí - výchozí pozice je poloha 5.
Odskok - šroubek zatočit doprava nadoraz a poté povolit o 1 otáčku.
Komprese - otáčet doprava nadoraz a poté povolit o 10 kliknutí

 


 

  Historii tohoto modelu tady uvadět již nebudu. Vše potřebné najdete v sekci Závodní historie

 

tuto fotku jsem si nemohl odpustit sem vložit.

 

    Rozdíly SP1 a SP2:

 

V roce 2002 se na trhu objevil inovovaný superbike s označením SP2. Já se Vám teď pokusím se psat a ukázat hlavní rozdíly mezi starší SP1 a novější SP2.  Změn bylo docela hodně. Takže začneme tou nejviditelnější a to je zadní vidlice. Další hlavní změnou je rám motocyklu a vstřikování. Samozřejmě, že pro vstřikování musala být i použita nová elektronika a taktéž vyrobeny jiné palivové mapy, které měly za úkol odstranit to nepříjemné cukání, které známe my SP1čkáři. Díky novému rámu se snížila hmotnost (celkově o 6kg) a motor se posunul o 4cm níže než tomu bylo u SP1. Výkon vzrostl o 4 koně a celkově vzato je SP2 vhodnější pro použití na silnici než model SP1

       

                                                                        rozdíl v sání

 

PRODÁVANÉ MODELY:

                                     rok 2003                                                                               rok 2004

      

                 

                                    rok 2005                                                                               rok 2006

     

 

 
TOPlist